ا
-
احمدی الوار، زهرا
ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-83]
-
امیری، مقصود
طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
ب
-
باباجانزاده، امیر
نقش واسطه ای سرمایه انسانی در رابطه بین چابکی یادگیری با چابکی استراتژیک [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 79-94]
-
بنی اسدی، مهدی
اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
-
بهرمانی، محسن
مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
پ
-
پرسیان ظفری، جعفر
مطالعه اثر افشای اختیاری بر نقد شوندگی سهام (مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 55-78]
-
پوراشرف، یاسان اله
ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
ح
-
حافظ الکتب، اشکان
مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
-
حسن نتاج کردی، محسن
بررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
-
حسنی، زهرا
طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
ز
-
زمانیان، غلامرضا
تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بازار متشکل پولی کشور [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 10-30]
-
زنجیرچی، سیدمحمود
رتبهبندی و ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان یزد، با استفاده از آنتروپی شانون و تحلیل رابطة خاکستری [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 31-52]
س
-
سراجی، رضا
بررسی رابطهی ساختار سازمانی با توسعهی تفکر راهبردی مدیران بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 95-117]
-
سلطانی، مرتضی
بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
-
سیف، سمیرا
ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
ش
-
شادمان ماهانی، حدیث
تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بازار متشکل پولی کشور [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 10-30]
-
شجاعی، معصومه
مطالعه اثر افشای اختیاری بر نقد شوندگی سهام (مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 55-78]
-
شریف جدیدی، علی
بررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
-
شوقی، محمد
بررسی رابطهی ساختار سازمانی با توسعهی تفکر راهبردی مدیران بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 95-117]
ص
-
صداقت پرست، الدار
شناسایی و اولویت بندی مولفههای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
-
صیادی، حسین
رتبهبندی و ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان یزد، با استفاده از آنتروپی شانون و تحلیل رابطة خاکستری [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 31-52]
ط
-
طاهری، ماندانا
بررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]
ع
-
عطایی، مسعود
رتبهبندی و ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان یزد، با استفاده از آنتروپی شانون و تحلیل رابطة خاکستری [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 31-52]
-
علیزاده مجد، امیررضا
مطالعه اثر افشای اختیاری بر نقد شوندگی سهام (مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 55-78]
غ
-
غضنفری نصرآباد، مهدی
ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی بانکهای منتخب ایران بااستفاده از شاخصهای سیستم رتبه بندی CAMEL و روش تصمیم گیری چندمعیاره SAW [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 84-110]
ق
-
قانعی، هاجر
پیشبینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
-
قره خانی، محسن
ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی بانکهای منتخب ایران بااستفاده از شاخصهای سیستم رتبه بندی CAMEL و روش تصمیم گیری چندمعیاره SAW [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 84-110]
ک
-
کرامتی، عباس
پیشبینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
م
-
محمودپور، کامران
تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بازار متشکل پولی کشور [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 10-30]
-
مرادی، کیوان
نقش واسطه ای سرمایه انسانی در رابطه بین چابکی یادگیری با چابکی استراتژیک [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 79-94]
-
معمارپور، مهدی
مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
-
ملکیان، هادی
بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
-
مهذبی، مهدی
بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-83]
-
میرمحمدی، سید محمد
پیشبینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
ن
-
نوروزی، حسین
بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-83]
و
-
واعظی، احسان
مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
ه
-
هادی نژاد، فرهاد
طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
ی
-
یزدانی، مهدی
نقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
-
یزدانی، مهدی
توسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخشهای اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]
-
یزدانی، نفیسه
نقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد