آگاهی از برندبررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
آمادگی مشتریالگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
آیندهسازیتبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
ا
ابزارهای مالیتأثیر ویژگی مشتریان بر احتمال رخداد هجوم بانکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 11-29]
ابعاد سازمان یادگیرندهبررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
ارزش ادراک شدهارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
ارزشگذاری مالیبهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
ارزش مالی طرحهای تحقیقاتیبهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
ارزش مشتریالگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
ارزش ویژة برندبررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
ارزش ویژه برندبررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-83]
ارزیابیارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
ارزیابی عملکردارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
ارزیابی عملکرد بازاریابیاولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
ارزیابی عملکرد بانکرتبهبندی و ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان یزد، با استفاده از آنتروپی شانون و تحلیل رابطة خاکستری [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 31-52]
ارزیابی عملکردبانکهاارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی بانکهای منتخب ایران بااستفاده از شاخصهای سیستم رتبه بندی CAMEL و روش تصمیم گیری چندمعیاره SAW [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 84-110]
ارزیابی موسسات مالی و بانکیطراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
استان اصفهاننقش بازار سرمایه در تأمین مالی بنگاههای اقتصادی: منتخبی از صنایع کوچک و متوسط استان اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-27]
استراتژی بانکهابررسی تاثیر استراتژیهای اتخاذ شده از سوی گروه بانکها بر سهم بازار آنها [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
استراتژی سریعتبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
اعتمادنقش مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و مؤلفه اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملّی شهر سیرجان) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
اعداد خاکستریمدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
اقتصاد ایراننقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
الگوی E-S-QUALشناسایی و اهمیتسنجی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات همراهبانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (نمونهپژوهی شعب بانک انصار گرگان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-27]
الگوی SVECMارزیابی کارایی و اثربخشی کانالهای وامدهی و سرمایة بانکی در سازوکار انتقال پولی ایران با استفاده از الگوی SVECM [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-29]
انتخاب ویژگیمقایسه تکنیک های داده کاوی در پیش بینی بحران مالی (مطالعه موردی: شرک تهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-53]
انتروپیرتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
انتروپی شانونرتبهبندی و ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان یزد، با استفاده از آنتروپی شانون و تحلیل رابطة خاکستری [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 31-52]
انعطافپذیریتبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
اهرم مالیبررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]
اهرم هدفبررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]
اهرم واقعیبررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]
ب
بازار سهامنقش بازار سرمایه در تأمین مالی بنگاههای اقتصادی: منتخبی از صنایع کوچک و متوسط استان اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-27]
بازاریابی الکترونیکیبررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-83]
بازبینی در شرایط واماثر پنهانسازی مطالبات معوق بر درآمدهای آتی بانک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
بانکبررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
بانک انصارارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
بانک انصاربررسی عوامل مؤثر بر جذب منابع بانکی در بانک انصار [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-16]
بانک انصارتبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
بانک پارسیانبررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
بانکداریبررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
بانکداریتاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بازار متشکل پولی کشور [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 10-30]
بانکداری آیندهشناسایی و اولویت بندی مولفههای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
بانکداری الکترونیکشناسایی و اهمیتسنجی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات همراهبانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (نمونهپژوهی شعب بانک انصار گرگان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-27]
بانکداری الکترونیکیتأثیر ابعاد وب سایت بانک اقتصاد نوین بر وفاداری به برند [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-24]
بانکداری اینترنتیالگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
بانکداری اینترنتینقش مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و مؤلفه اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملّی شهر سیرجان) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
بانکداری اینترنتیبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه4 بانک ملت) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 31-51]
بانک مسکنارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
بانک ملتبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه4 بانک ملت) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 31-51]
بانکهای تجاریبررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
بانکهای خصوصیتاثیر فناوری اطلاعات و اتباطات بر کارایی نظام بانکی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
بانکهای دولتیتاثیر فناوری اطلاعات و اتباطات بر کارایی نظام بانکی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
بحران مالیمقایسه تکنیک های داده کاوی در پیش بینی بحران مالی (مطالعه موردی: شرک تهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-53]
بخشهای اقتصادیتوسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخشهای اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]
برآورد هزینهبهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
بنگاههای کوچک و متوسط (SMEs)نقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
به روشهای بانکداری نوینشناسایی و اولویت بندی مولفههای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
بورس اوراق بهادار تهرانارزیابی عملکرد مالی راهبردی شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران با بهکارگیری فنون تصمیمگیری چندمعیاره در محیط فازی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-22]
پ
پذیرش بانکداری اینترنتیبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه4 بانک ملت) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 31-51]
پرتفویتعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
پلدخترارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
پیشبینیپیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
پیشبینیرتبهبندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
ت
تأمین مالینقش بازار سرمایه در تأمین مالی بنگاههای اقتصادی: منتخبی از صنایع کوچک و متوسط استان اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-27]
تأمین مالینقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
تئوری رفتار برنامهریزی شدهنقش مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و مؤلفه اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملّی شهر سیرجان) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
تابآوریتبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
تاپسیستعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
تاپسیسرتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
تجهیز منابعبررسی عوامل مؤثر بر جذب منابع بانکی در بانک انصار [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-16]
تحریمهای نظام بانکیتحریمهای بانکی، آثار آن بر فعالیتهای بینالمللی نظام بانکی ایران و گزینههای پیش رو [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-29]
تحلیل پوششی دادههاتعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
تحلیل رابطه خاکستریرتبهبندی و ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان یزد، با استفاده از آنتروپی شانون و تحلیل رابطة خاکستری [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 31-52]
تحلیل سلسله مراتبیشناسایی و اولویت بندی مولفههای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
تحلیل سلسله مراتبی فازیاولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
تحلیل مرزی تصادفیهمگرایی بانکی در تجهیز و تخصیص منابع بانکی و اثر همگرایی بر کارایی بانک (منتخب کشورهای عضو D8 به استثنای نیجریه) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-23]
تحلیل موجکرابطهی میان تقاضای پول و توزیع درآمد در اقتصاد ایران با استفاده از تحلیل موجک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-23]
تحلیل نسبت مالیرتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
تسهیلات اعطا شدهتأثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
تسهیم دانشمدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
تصمیم گیری چندمعیارهارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی بانکهای منتخب ایران بااستفاده از شاخصهای سیستم رتبه بندی CAMEL و روش تصمیم گیری چندمعیاره SAW [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 84-110]
تصمیمگیری چندمعیارهتعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
تصویر ذهنیبررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
تصویر ذهنی برندبررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
تعداد باجهمدل ریاضی جایابی بهینه شعب و تعداد باجههای هر شعبه به طور همزمان در بانک انصار (ساختارسازی مکانیابی شعب بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 83-110]
تقاضای پولرابطهی میان تقاضای پول و توزیع درآمد در اقتصاد ایران با استفاده از تحلیل موجک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-23]
تکنیک های داده کاویمقایسه تکنیک های داده کاوی در پیش بینی بحران مالی (مطالعه موردی: شرک تهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-53]
توانمندسازهاارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
تورمتأثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
توزیع درآمدرابطهی میان تقاضای پول و توزیع درآمد در اقتصاد ایران با استفاده از تحلیل موجک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-23]
توسعهی مالیتوسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخشهای اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]
ج
جذب منابعآسیب شناسی جذب منابع با استفاده از دیدگاه تامین رضایت مشتریان: مطالعه موردی شعب بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 119-147]
جو سازمانیبررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
چ
چابکی استراتژیکنقش واسطه ای سرمایه انسانی در رابطه بین چابکی یادگیری با چابکی استراتژیک [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 79-94]
چابکی یادگیرینقش واسطه ای سرمایه انسانی در رابطه بین چابکی یادگیری با چابکی استراتژیک [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 79-94]
ح
حداکثر پوششمدل ریاضی جایابی بهینه شعب و تعداد باجههای هر شعبه به طور همزمان در بانک انصار (ساختارسازی مکانیابی شعب بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 83-110]
خ
خدماتبررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
خدمات الکترونیکیتأثیر ابعاد وب سایت بانک اقتصاد نوین بر وفاداری به برند [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-24]
خدمات بانکداری الکترونیکپیشبینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
د
داده بازه ایرتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
داده کاویپیشبینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
دادههای تابلوییهمگرایی بانکی در تجهیز و تخصیص منابع بانکی و اثر همگرایی بر کارایی بانک (منتخب کشورهای عضو D8 به استثنای نیجریه) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-23]
درخت تصمیمپیشبینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
دقتمقایسه تکنیک های داده کاوی در پیش بینی بحران مالی (مطالعه موردی: شرک تهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-53]
ر
رتبه بندیرتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
رتبه بندیارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی بانکهای منتخب ایران بااستفاده از شاخصهای سیستم رتبه بندی CAMEL و روش تصمیم گیری چندمعیاره SAW [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 84-110]
رتبهبندی اعتباریرتبهبندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
رشدتوسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخشهای اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]
رضایت از پاداشبررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
روش دلفی فازیاولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
روش فراترکیبشناسایی و اولویت بندی مولفههای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
روش نو و کهنه کردناثر پنهانسازی مطالبات معوق بر درآمدهای آتی بانک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
رویگردانی مشتریپیشبینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
ریسک اعتباریبررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
ریسک اعتباریرتبهبندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
ریسک سیستماتیکبررسی تاثیر شهرت شرکتی بر ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 131-150]
ریسک غیرسیستماتیکبررسی تاثیر شهرت شرکتی بر ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 131-150]
ریسک کلبررسی تاثیر شهرت شرکتی بر ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 131-150]
ریسک نقدینگی (معیار پوشش تقاضا)بررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
ریشه میانگین مربعات خطارتبهبندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
س
ساختار سرمایه بهینهبررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]
سازمان یادگیرندهبررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
سازوکار انتقال پولیارزیابی کارایی و اثربخشی کانالهای وامدهی و سرمایة بانکی در سازوکار انتقال پولی ایران با استفاده از الگوی SVECM [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-29]
سپردههای جذب شدهتأثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
سرکوب مالیتأثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
سرمایه انسانینقش واسطه ای سرمایه انسانی در رابطه بین چابکی یادگیری با چابکی استراتژیک [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 79-94]
سرمایه گذاران نهادیتعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
سرمایهی فکریتاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بازار متشکل پولی کشور [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 10-30]
سلامت سازمانیبررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
سود هر سهمپیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
سیستم بانکی غیرربویتوسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخشهای اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]
سیستم خبرهبهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
شبکه عصبیبهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
شبکه عصبی با اتصالات جانبیرتبهبندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
شبکههای عصبی مصنوعیپیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانپیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
شکایت و رویگردانیبررسی عوامل مؤثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-26]
شهرت شرکتیبررسی تاثیر شهرت شرکتی بر ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 131-150]
ص
صنایع بورستعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
صنایع کوچک و متوسطنقش بازار سرمایه در تأمین مالی بنگاههای اقتصادی: منتخبی از صنایع کوچک و متوسط استان اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-27]
صنعت بانکداری ایرانمدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
صنعت بانکداری و اقتصاد ایرانبررسی تاثیر استراتژیهای اتخاذ شده از سوی گروه بانکها بر سهم بازار آنها [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
ع
عملکرد مالیتاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بازار متشکل پولی کشور [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 10-30]
عملکرد مالی راهبردیارزیابی عملکرد مالی راهبردی شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران با بهکارگیری فنون تصمیمگیری چندمعیاره در محیط فازی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-22]
عملکرد مشتریارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
عوامل عمومی موفقیتآسیب شناسی جذب منابع با استفاده از دیدگاه تامین رضایت مشتریان: مطالعه موردی شعب بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 119-147]
عوامل محیطیبررسی عوامل محیطی تأثیرگذار بر گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی کشور (نمونهپژوهی بانکهای خصوصی) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
ف
فرایند تحلیل شبکهای فازیشناسایی و اهمیتسنجی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات همراهبانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (نمونهپژوهی شعب بانک انصار گرگان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-27]
فعالیتهای بینالمللی شبکة بانکی کشورتحریمهای بانکی، آثار آن بر فعالیتهای بینالمللی نظام بانکی ایران و گزینههای پیش رو [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-29]
فناوری اطلاعاتتاثیر فناوری اطلاعات و اتباطات بر کارایی نظام بانکی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوینشناسایی و اولویت بندی مولفههای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
فناوری خودمختارالگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
فنون تصمیمگیری چند معیارة فازیارزیابی عملکرد مالی راهبردی شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران با بهکارگیری فنون تصمیمگیری چندمعیاره در محیط فازی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-22]
ق
قصد تغییر رفتار مشتریبررسی عوامل مؤثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-26]
ک
کاراییهمگرایی بانکی در تجهیز و تخصیص منابع بانکی و اثر همگرایی بر کارایی بانک (منتخب کشورهای عضو D8 به استثنای نیجریه) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-23]
کاراییتاثیر فناوری اطلاعات و اتباطات بر کارایی نظام بانکی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
کانال سرمایة بانکیارزیابی کارایی و اثربخشی کانالهای وامدهی و سرمایة بانکی در سازوکار انتقال پولی ایران با استفاده از الگوی SVECM [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-29]
کانال وامدهیارزیابی کارایی و اثربخشی کانالهای وامدهی و سرمایة بانکی در سازوکار انتقال پولی ایران با استفاده از الگوی SVECM [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-29]
کسب و کار الکترونیکیبررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-83]
کیفیت ادراک شدهبررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
کیفیت خدماتشناسایی و اهمیتسنجی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات همراهبانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (نمونهپژوهی شعب بانک انصار گرگان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-27]
کیفیت خدمات الکترونیکتأثیر ابعاد وب سایت بانک اقتصاد نوین بر وفاداری به برند [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-24]
گ
گرایش به کارآفرینیبررسی عوامل محیطی تأثیرگذار بر گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی کشور (نمونهپژوهی بانکهای خصوصی) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
ماشین بردار پشتیبانپیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
ماشین بردار پشتیبان فازیپیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
مدل IMI100طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
مدل پذیرش فناورینقش مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و مؤلفه اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملّی شهر سیرجان) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
مدل پروبیتتأثیر ویژگی مشتریان بر احتمال رخداد هجوم بانکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 11-29]
مدل فورچونطراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
مدل گرافمدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
مدلهای تصمیم گیری چند معیارهطراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
مدل واتکینز ومارسیکبررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
مشتریبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه4 بانک ملت) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 31-51]
مکانیابی شعب بانکمدل ریاضی جایابی بهینه شعب و تعداد باجههای هر شعبه به طور همزمان در بانک انصار (ساختارسازی مکانیابی شعب بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 83-110]
منابع بانکیبررسی عوامل مؤثر بر جذب منابع بانکی در بانک انصار [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-16]
ن
نتایجارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
نرم افزار گمزمدل ریاضی جایابی بهینه شعب و تعداد باجههای هر شعبه به طور همزمان در بانک انصار (ساختارسازی مکانیابی شعب بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 83-110]
نسبت-های مالیرتبهبندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
نشریه بنکرطراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
نظام بانکداریاولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
نظام بانکینقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
نظام بانکی کشوربررسی عوامل محیطی تأثیرگذار بر گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی کشور (نمونهپژوهی بانکهای خصوصی) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
نظریهبازیهامدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
و
واژگان کلیدی: تجربه مشتریبررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
وب سایتتأثیر ابعاد وب سایت بانک اقتصاد نوین بر وفاداری به برند [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-24]
وضوح اهداف سازمانیبررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
وفاداریبررسی عوامل مؤثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-26]
وفاداری به برندتأثیر ابعاد وب سایت بانک اقتصاد نوین بر وفاداری به برند [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-24]
ویژگی مشتریانتأثیر ویژگی مشتریان بر احتمال رخداد هجوم بانکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 11-29]
ه
هجوم بانکیتأثیر ویژگی مشتریان بر احتمال رخداد هجوم بانکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 11-29]
همگرایی بانکیهمگرایی بانکی در تجهیز و تخصیص منابع بانکی و اثر همگرایی بر کارایی بانک (منتخب کشورهای عضو D8 به استثنای نیجریه) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-23]
ی
یادگیری سازمانیبررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد