نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی از برند بررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
  • آمادگی مشتری الگوی ترغیب مشتریان بانک‌ها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
  • آیندهسازی تبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]

ا

  • ابزارهای مالی تأثیر ویژگی مشتریان بر احتمال رخداد هجوم بانکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 11-29]
  • ابعاد سازمان یادگیرنده بررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
  • ارزشگذاری مالی بهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
  • ارزش مالی طرحهای تحقیقاتی بهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
  • ارزش مشتری الگوی ترغیب مشتریان بانک‌ها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
  • ارزش ویژة برند بررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
  • استراتژی سریع تبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
  • اعتماد نقش مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و مؤلفه اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملّی شهر سیرجان) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
  • الگوی E-S-QUAL شناسایی و اهمیت‌سنجی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات همراه‌بانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (نمونه‌پژوهی شعب بانک انصار گرگان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-27]
  • الگوی SVECM ارزیابی کارایی و اثربخشی کانال‌های وام‌دهی و سرمایة بانکی در سازوکار انتقال پولی ایران با استفاده از الگوی SVECM [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-29]
  • انتروپی رتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
  • انعطافپذیری تبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]

ب

  • بازبینی در شرایط وام اثر پنهان‌سازی مطالبات معوق بر درآمدهای آتی بانک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • بانک انصار تبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
  • بانک پارسیان بررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
  • بانکداری بررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
  • بانکداری الکترونیک شناسایی و اهمیت‌سنجی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات همراه‌بانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (نمونه‌پژوهی شعب بانک انصار گرگان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-27]
  • بانکداری الکترونیک ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در بانکداری الکترونیکی بااستفاده ازمدل تحلیل پوششی دادههای فازی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 61-82]
  • بانکداری اینترنتی الگوی ترغیب مشتریان بانک‌ها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
  • بانکداری اینترنتی نقش مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و مؤلفه اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملّی شهر سیرجان) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
  • بانکداری اینترنتی بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه4 بانک ملت) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 31-51]
  • بانک ملت بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه4 بانک ملت) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 31-51]
  • بانک‌های تجاری بررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • برآورد هزینه بهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]

پ

  • پذیرش بانکداری اینترنتی بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه4 بانک ملت) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 31-51]
  • پرتفوی تعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
  • پنهان‌سازی مطالبات معوق اثر پنهان‌سازی مطالبات معوق بر درآمدهای آتی بانک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • پیش‌بینی پیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • پیش‌بینی رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک با‌ استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]

ت

  • تئوری رفتار برنامهریزی شده نقش مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و مؤلفه اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملّی شهر سیرجان) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
  • تابآوری تبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
  • تاپسیس تعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
  • تاپسیس رتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
  • تحلیل پوششی دادهها تعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
  • تحلیل موجک رابطه‌ی میان تقاضای پول و توزیع درآمد در اقتصاد ایران با استفاده از تحلیل موجک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-23]
  • تحلیل نسبت مالی رتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
  • تحول ضرورت تفکر راهبردی مدیران درتحول بانک انصار [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 129-149]
  • ترکیب بهینه – پرتفولیوی وام ـ ریسک‌ اعتباری ـ سرمایه ـ سبد تسهیلات بهینه سازی سبد تسهیلات اعطایی موسسات مالی با استفاده از برنامه ریزی ریاضی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی بانک تجارت) [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • تسهیلات اعطا شده تأثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
  • تصمیمگیری چندمعیاره تعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
  • تصویر ذهنی برند بررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
  • تعداد باجه مدل ریاضی جایابی بهینه شعب و تعداد باجههای هر شعبه به طور همزمان در بانک انصار (ساختارسازی مکانیابی شعب بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 83-110]
  • تفکر راهبردی ضرورت تفکر راهبردی مدیران درتحول بانک انصار [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 129-149]
  • تقاضای پول رابطه‌ی میان تقاضای پول و توزیع درآمد در اقتصاد ایران با استفاده از تحلیل موجک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-23]
  • تورم تأثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
  • توزیع درآمد رابطه‌ی میان تقاضای پول و توزیع درآمد در اقتصاد ایران با استفاده از تحلیل موجک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-23]

ح

  • حداکثر پوشش مدل ریاضی جایابی بهینه شعب و تعداد باجههای هر شعبه به طور همزمان در بانک انصار (ساختارسازی مکانیابی شعب بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 83-110]

د

ر

  • رتبه بندی رتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
  • رتبه‌بندی اعتباری رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک با‌ استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
  • رفتار مصرف‌کننده بررسی عوامل مؤثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-26]
  • رهیافت داده‌های تابلویی پویا بررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • روش تقسیط مجدد اثر پنهان‌سازی مطالبات معوق بر درآمدهای آتی بانک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • روش حداقل مربعات‌ سه‌مرحله‌ای (3SLS) بررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • روش نو و کهنه کردن اثر پنهان‌سازی مطالبات معوق بر درآمدهای آتی بانک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • ریسک اعتباری بررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • ریسک اعتباری رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک با‌ استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
  • ریسک نقدینگی (معیار پوشش تقاضا) بررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • ریشه میانگین مربعات خطا رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک با‌ استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]

س

  • سازمان یادگیرنده بررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
  • سازوکار انتقال پولی ارزیابی کارایی و اثربخشی کانال‌های وام‌دهی و سرمایة بانکی در سازوکار انتقال پولی ایران با استفاده از الگوی SVECM [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-29]
  • سپرده‌های جذب شده تأثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
  • سرکوب مالی تأثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
  • سرمایه گذاران نهادی تعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
  • سود هر سهم پیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • سیستم خبره بهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]

ش

  • شاخص رضایت مشتری ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در بانکداری الکترونیکی بااستفاده ازمدل تحلیل پوششی دادههای فازی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 61-82]
  • شبکه عصبی بهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
  • شبکه عصبی با اتصالات جانبی رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک با‌ استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
  • شبکه‌های عصبی مصنوعی پیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • شکایت و رویگردانی بررسی عوامل مؤثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-26]

ص

  • صنایع بورس تعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]

ع

  • عوامل محیطی بررسی عوامل محیطی تأثیرگذار بر گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی کشور (نمونه‌پژوهی بانک‌های خصوصی) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]

ف

  • فرایند تحلیل شبکه‌ای فازی شناسایی و اهمیت‌سنجی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات همراه‌بانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (نمونه‌پژوهی شعب بانک انصار گرگان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-27]
  • فناوری خودمختار الگوی ترغیب مشتریان بانک‌ها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]

ق

  • قصد تغییر رفتار مشتری بررسی عوامل مؤثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-26]

ک

  • کارایی ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در بانکداری الکترونیکی بااستفاده ازمدل تحلیل پوششی دادههای فازی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 61-82]
  • کانال سرمایة بانکی ارزیابی کارایی و اثربخشی کانال‌های وام‌دهی و سرمایة بانکی در سازوکار انتقال پولی ایران با استفاده از الگوی SVECM [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-29]
  • کانال وام‌دهی ارزیابی کارایی و اثربخشی کانال‌های وام‌دهی و سرمایة بانکی در سازوکار انتقال پولی ایران با استفاده از الگوی SVECM [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-29]
  • کیفیت ادراک شده بررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
  • کیفیت خدمات شناسایی و اهمیت‌سنجی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات همراه‌بانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (نمونه‌پژوهی شعب بانک انصار گرگان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-27]

گ

  • گرایش به کارآفرینی بررسی عوامل محیطی تأثیرگذار بر گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی کشور (نمونه‌پژوهی بانک‌های خصوصی) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]

م

  • ماشین بردار پشتیبان پیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • ماشین بردار پشتیبان فازی پیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • مدل پذیرش فناوری نقش مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و مؤلفه اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملّی شهر سیرجان) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
  • مدل پروبیت تأثیر ویژگی مشتریان بر احتمال رخداد هجوم بانکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 11-29]
  • مدل تحلیل پوششی دادههای فازی ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در بانکداری الکترونیکی بااستفاده ازمدل تحلیل پوششی دادههای فازی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 61-82]
  • مدل واتکینز ومارسیک بررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
  • مشتری بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه4 بانک ملت) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 31-51]
  • مطالبات معوق اثر پنهان‌سازی مطالبات معوق بر درآمدهای آتی بانک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • مکانیابی شعب بانک مدل ریاضی جایابی بهینه شعب و تعداد باجههای هر شعبه به طور همزمان در بانک انصار (ساختارسازی مکانیابی شعب بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 83-110]

ن

  • نرم افزار گمز مدل ریاضی جایابی بهینه شعب و تعداد باجههای هر شعبه به طور همزمان در بانک انصار (ساختارسازی مکانیابی شعب بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 83-110]
  • نسبت-های مالی رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک با‌ استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
  • نظام بانکی ضرورت تفکر راهبردی مدیران درتحول بانک انصار [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 129-149]
  • نظام بانکی کشور بررسی عوامل محیطی تأثیرگذار بر گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی کشور (نمونه‌پژوهی بانک‌های خصوصی) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]

و

  • وفاداری بررسی عوامل مؤثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-26]
  • ویژگی مشتریان تأثیر ویژگی مشتریان بر احتمال رخداد هجوم بانکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 11-29]

ه

  • هجوم بانکی تأثیر ویژگی مشتریان بر احتمال رخداد هجوم بانکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 11-29]

ی

  • یادگیری سازمانی بررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]