آ
-
آگاهی از برند
بررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
-
آمادگی مشتری
الگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
-
آیندهسازی
تبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
ا
-
ابزارهای مالی
تأثیر ویژگی مشتریان بر احتمال رخداد هجوم بانکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 11-29]
-
ابعاد سازمان یادگیرنده
بررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
-
ارزشگذاری مالی
بهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
-
ارزش مالی طرحهای تحقیقاتی
بهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
-
ارزش مشتری
الگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
-
ارزش ویژة برند
بررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
-
استراتژی سریع
تبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
-
اعتماد
نقش مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و مؤلفه اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملّی شهر سیرجان) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
-
الگوی E-S-QUAL
شناسایی و اهمیتسنجی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات همراهبانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (نمونهپژوهی شعب بانک انصار گرگان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-27]
-
الگوی SVECM
ارزیابی کارایی و اثربخشی کانالهای وامدهی و سرمایة بانکی در سازوکار انتقال پولی ایران با استفاده از الگوی SVECM [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-29]
-
انتروپی
رتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
-
انعطافپذیری
تبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
ب
-
بازبینی در شرایط وام
اثر پنهانسازی مطالبات معوق بر درآمدهای آتی بانک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
بانک انصار
تبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
-
بانک پارسیان
بررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
-
بانکداری
بررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
-
بانکداری الکترونیک
شناسایی و اهمیتسنجی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات همراهبانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (نمونهپژوهی شعب بانک انصار گرگان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-27]
-
بانکداری الکترونیک
ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در بانکداری الکترونیکی بااستفاده ازمدل تحلیل پوششی دادههای فازی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 61-82]
-
بانکداری اینترنتی
الگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
-
بانکداری اینترنتی
نقش مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و مؤلفه اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملّی شهر سیرجان) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
-
بانکداری اینترنتی
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه4 بانک ملت) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 31-51]
-
بانک ملت
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه4 بانک ملت) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 31-51]
-
بانکهای تجاری
بررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
برآورد هزینه
بهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
پ
-
پذیرش بانکداری اینترنتی
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه4 بانک ملت) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 31-51]
-
پرتفوی
تعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
-
پنهانسازی مطالبات معوق
اثر پنهانسازی مطالبات معوق بر درآمدهای آتی بانک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
پیشبینی
پیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
پیشبینی
رتبهبندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
ت
-
تئوری رفتار برنامهریزی شده
نقش مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و مؤلفه اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملّی شهر سیرجان) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
-
تابآوری
تبیین نقش چابکی سرمایه انسانی در توسعه چابکی استراتژیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 1-24]
-
تاپسیس
تعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
-
تاپسیس
رتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
-
تحلیل پوششی دادهها
تعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
-
تحلیل موجک
رابطهی میان تقاضای پول و توزیع درآمد در اقتصاد ایران با استفاده از تحلیل موجک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-23]
-
تحلیل نسبت مالی
رتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
-
تحول
ضرورت تفکر راهبردی مدیران درتحول بانک انصار [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 129-149]
-
ترکیب بهینه – پرتفولیوی وام ـ ریسک اعتباری ـ سرمایه ـ سبد تسهیلات
بهینه سازی سبد تسهیلات اعطایی موسسات مالی با استفاده از برنامه ریزی ریاضی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی بانک تجارت) [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
تسهیلات اعطا شده
تأثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
-
تصمیمگیری چندمعیاره
تعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
-
تصویر ذهنی برند
بررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
-
تعداد باجه
مدل ریاضی جایابی بهینه شعب و تعداد باجههای هر شعبه به طور همزمان در بانک انصار (ساختارسازی مکانیابی شعب بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 83-110]
-
تفکر راهبردی
ضرورت تفکر راهبردی مدیران درتحول بانک انصار [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 129-149]
-
تقاضای پول
رابطهی میان تقاضای پول و توزیع درآمد در اقتصاد ایران با استفاده از تحلیل موجک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-23]
-
تورم
تأثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
-
توزیع درآمد
رابطهی میان تقاضای پول و توزیع درآمد در اقتصاد ایران با استفاده از تحلیل موجک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-23]
ح
-
حداکثر پوشش
مدل ریاضی جایابی بهینه شعب و تعداد باجههای هر شعبه به طور همزمان در بانک انصار (ساختارسازی مکانیابی شعب بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 83-110]
ر
-
رتبه بندی
رتبهبندی شرکت ها بر اساس شاخص های مالی ( کاربرد تکنیک TOPSIS با داده های بازه ای) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 99-118]
-
رتبهبندی اعتباری
رتبهبندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
-
رفتار مصرفکننده
بررسی عوامل مؤثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-26]
-
رهیافت دادههای تابلویی پویا
بررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
روش تقسیط مجدد
اثر پنهانسازی مطالبات معوق بر درآمدهای آتی بانک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
روش حداقل مربعات سهمرحلهای (3SLS)
بررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
روش نو و کهنه کردن
اثر پنهانسازی مطالبات معوق بر درآمدهای آتی بانک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
ریسک اعتباری
بررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
ریسک اعتباری
رتبهبندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
-
ریسک نقدینگی (معیار پوشش تقاضا)
بررسی ارتباط بین ریسک نقدینگی معیار پوشش تقاضا و ریسک اعتباری بانکها [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
ریشه میانگین مربعات خطا
رتبهبندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
س
-
سازمان یادگیرنده
بررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
-
سازوکار انتقال پولی
ارزیابی کارایی و اثربخشی کانالهای وامدهی و سرمایة بانکی در سازوکار انتقال پولی ایران با استفاده از الگوی SVECM [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-29]
-
سپردههای جذب شده
تأثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
-
سرکوب مالی
تأثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
-
سرمایه گذاران نهادی
تعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
-
سود هر سهم
پیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
سیستم خبره
بهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
ش
-
شاخص رضایت مشتری
ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در بانکداری الکترونیکی بااستفاده ازمدل تحلیل پوششی دادههای فازی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 61-82]
-
شبکه عصبی
بهکارگیری سیستم شبکه عصبی برای ارزشگذاری مالی طرحهای تحقیقاتی در بانک انصار [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 73-98]
-
شبکه عصبی با اتصالات جانبی
رتبهبندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
-
شبکههای عصبی مصنوعی
پیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
پیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
شکایت و رویگردانی
بررسی عوامل مؤثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-26]
ص
-
صنایع بورس
تعیین پرتفوی بهینه از صنایع کارای بورس با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها از دیدگاه سرمایه گذاران نهادی (مطالعه موردی بانک انصار) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 53-72]
ع
-
عوامل محیطی
بررسی عوامل محیطی تأثیرگذار بر گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی کشور (نمونهپژوهی بانکهای خصوصی) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
ف
-
فرایند تحلیل شبکهای فازی
شناسایی و اهمیتسنجی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات همراهبانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (نمونهپژوهی شعب بانک انصار گرگان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-27]
-
فناوری خودمختار
الگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
ق
-
قصد تغییر رفتار مشتری
بررسی عوامل مؤثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-26]
ک
-
کارایی
ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در بانکداری الکترونیکی بااستفاده ازمدل تحلیل پوششی دادههای فازی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 61-82]
-
کانال سرمایة بانکی
ارزیابی کارایی و اثربخشی کانالهای وامدهی و سرمایة بانکی در سازوکار انتقال پولی ایران با استفاده از الگوی SVECM [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-29]
-
کانال وامدهی
ارزیابی کارایی و اثربخشی کانالهای وامدهی و سرمایة بانکی در سازوکار انتقال پولی ایران با استفاده از الگوی SVECM [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-29]
-
کیفیت ادراک شده
بررسی تأثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شدة خدمات برند بر ارزش ویژة برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-22]
-
کیفیت خدمات
شناسایی و اهمیتسنجی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات همراهبانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (نمونهپژوهی شعب بانک انصار گرگان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-27]
گ
-
گرایش به کارآفرینی
بررسی عوامل محیطی تأثیرگذار بر گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی کشور (نمونهپژوهی بانکهای خصوصی) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
م
-
ماشین بردار پشتیبان
پیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
ماشین بردار پشتیبان فازی
پیش بینی سود هر سهم با استفاده از رویکرد ماشین بردار پشتیبان فازی، مطالعه موردی: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
مدل پذیرش فناوری
نقش مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده و مؤلفه اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملّی شهر سیرجان) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
-
مدل پروبیت
تأثیر ویژگی مشتریان بر احتمال رخداد هجوم بانکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 11-29]
-
مدل تحلیل پوششی دادههای فازی
ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در بانکداری الکترونیکی بااستفاده ازمدل تحلیل پوششی دادههای فازی [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 61-82]
-
مدل واتکینز ومارسیک
بررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
-
مشتری
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب منطقه4 بانک ملت) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 31-51]
-
مطالبات معوق
اثر پنهانسازی مطالبات معوق بر درآمدهای آتی بانک [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
-
مکانیابی شعب بانک
مدل ریاضی جایابی بهینه شعب و تعداد باجههای هر شعبه به طور همزمان در بانک انصار (ساختارسازی مکانیابی شعب بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 83-110]
ن
-
نرم افزار گمز
مدل ریاضی جایابی بهینه شعب و تعداد باجههای هر شعبه به طور همزمان در بانک انصار (ساختارسازی مکانیابی شعب بانک انصار) [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 83-110]
-
نسبت-های مالی
رتبهبندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-28]
-
نظام بانکی
ضرورت تفکر راهبردی مدیران درتحول بانک انصار [دوره 2، شماره 4، 1393، صفحه 129-149]
-
نظام بانکی کشور
بررسی عوامل محیطی تأثیرگذار بر گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی کشور (نمونهپژوهی بانکهای خصوصی) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-18]
و
-
وفاداری
بررسی عوامل مؤثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-26]
-
ویژگی مشتریان
تأثیر ویژگی مشتریان بر احتمال رخداد هجوم بانکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 11-29]
ه
-
هجوم بانکی
تأثیر ویژگی مشتریان بر احتمال رخداد هجوم بانکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 11-29]
ی
-
یادگیری سازمانی
بررسی تحقق ابعاد سازمان یادگیرنده در یک بانک تجاری (مطالعه موردی: بانک انصار استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 119-133]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد