نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزش ادراک شده ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پل‌دختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
  • ارزش ویژه برند بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-83]
  • ارزیابی ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پل‌دختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
  • ارزیابی عملکرد بازاریابی اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
  • ارزیابی عملکرد بانک رتبه‌بندی و ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان یزد، با استفاده از آنتروپی شانون و تحلیل رابطة خاکستری [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 31-52]
  • ارزیابی عملکردبانکها ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی بانکهای منتخب ایران بااستفاده از شاخصهای سیستم رتبه بندی CAMEL و روش تصمیم گیری چندمعیاره SAW [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 84-110]
  • ارزیابی موسسات مالی و بانکی طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
  • استراتژی بانک‌ها بررسی تاثیر استراتژی‌های اتخاذ شده از سوی گروه بانک‌ها بر سهم بازار آن‌ها [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
  • اعداد خاکستری مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
  • اقتصاد ایران نقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
  • انتخاب ویژگی مقایسه تکنیک های داده کاوی در پیش بینی بحران مالی (مطالعه موردی: شرک تهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-53]
  • انتروپی شانون رتبه‌بندی و ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان یزد، با استفاده از آنتروپی شانون و تحلیل رابطة خاکستری [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 31-52]
  • اهرم مالی بررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]
  • اهرم هدف بررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]
  • اهرم واقعی بررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]

ب

  • بازاریابی الکترونیکی بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-83]
  • بانک بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
  • بانک‌ انصار ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پل‌دختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
  • بانکداری تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بازار متشکل پولی کشور [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 10-30]
  • بانکداری آینده شناسایی و اولویت بندی مولفه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
  • بانک مسکن ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
  • بانک‌های خصوصی تاثیر فناوری اطلاعات و اتباطات بر کارایی نظام بانکی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
  • بانک‌های دولتی تاثیر فناوری اطلاعات و اتباطات بر کارایی نظام بانکی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
  • بحران مالی مقایسه تکنیک های داده کاوی در پیش بینی بحران مالی (مطالعه موردی: شرک تهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-53]
  • بخش‌های اقتصادی توسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخش‌های اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]
  • بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) نقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
  • به روش‌های بانکداری نوین شناسایی و اولویت بندی مولفه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]

پ

  • پل‌دختر ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پل‌دختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]

ت

  • تأمین مالی نقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
  • تحلیل رابطه خاکستری رتبه‌بندی و ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان یزد، با استفاده از آنتروپی شانون و تحلیل رابطة خاکستری [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 31-52]
  • تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و اولویت بندی مولفه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
  • تحلیل سلسله مراتبی فازی اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
  • تسهیم دانش مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
  • تصمیم گیری چندمعیاره ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی بانکهای منتخب ایران بااستفاده از شاخصهای سیستم رتبه بندی CAMEL و روش تصمیم گیری چندمعیاره SAW [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 84-110]
  • تصویر ذهنی بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
  • تکنیک های داده کاوی مقایسه تکنیک های داده کاوی در پیش بینی بحران مالی (مطالعه موردی: شرک تهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-53]
  • توانمندسازها ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
  • توسعه‌ی مالی توسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخش‌های اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]

ج

  • جذب منابع آسیب شناسی جذب منابع با استفاده از دیدگاه تامین رضایت مشتریان: مطالعه موردی شعب بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 119-147]
  • جو سازمانی بررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]

چ

  • چابکی استراتژیک نقش واسطه ای سرمایه انسانی در رابطه بین چابکی یادگیری با چابکی استراتژیک [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 79-94]
  • چابکی یادگیری نقش واسطه ای سرمایه انسانی در رابطه بین چابکی یادگیری با چابکی استراتژیک [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 79-94]

خ

  • خدمات بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
  • خدمات بانکداری الکترونیک پیش‌بینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]

د

  • داده کاوی پیش‌بینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
  • درخت تصمیم پیش‌بینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
  • دقت مقایسه تکنیک های داده کاوی در پیش بینی بحران مالی (مطالعه موردی: شرک تهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-53]

ر

  • رتبه بندی ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی بانکهای منتخب ایران بااستفاده از شاخصهای سیستم رتبه بندی CAMEL و روش تصمیم گیری چندمعیاره SAW [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 84-110]
  • رشد توسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخش‌های اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]
  • رضایت از پاداش بررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
  • رضایت مشتری بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
  • رضایت مشتریان آسیب شناسی جذب منابع با استفاده از دیدگاه تامین رضایت مشتریان: مطالعه موردی شعب بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 119-147]
  • رضایت و توافق رویه بررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
  • رقابت بانکی بررسی تاثیر استراتژی‌های اتخاذ شده از سوی گروه بانک‌ها بر سهم بازار آن‌ها [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
  • روش دلفی فازی اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
  • روش فراترکیب شناسایی و اولویت بندی مولفه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
  • رویگردانی مشتری پیش‌بینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
  • ریسک سیستماتیک بررسی تاثیر شهرت شرکتی بر ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 131-150]
  • ریسک غیرسیستماتیک بررسی تاثیر شهرت شرکتی بر ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 131-150]
  • ریسک کل بررسی تاثیر شهرت شرکتی بر ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 131-150]

س

  • ساختار سرمایه بهینه بررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]
  • سرمایه انسانی نقش واسطه ای سرمایه انسانی در رابطه بین چابکی یادگیری با چابکی استراتژیک [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 79-94]
  • سرمایه‌ی فکری تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بازار متشکل پولی کشور [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 10-30]
  • سلامت سازمانی بررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
  • سیستم بانکی غیرربوی توسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخش‌های اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]

ش

  • شهرت شرکتی بررسی تاثیر شهرت شرکتی بر ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 131-150]

ص

  • صنعت بانکداری ایران مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
  • صنعت بانکداری و اقتصاد ایران بررسی تاثیر استراتژی‌های اتخاذ شده از سوی گروه بانک‌ها بر سهم بازار آن‌ها [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]

ع

  • عملکرد مالی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بازار متشکل پولی کشور [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 10-30]
  • عملکرد مشتری ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پل‌دختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
  • عوامل عمومی موفقیت آسیب شناسی جذب منابع با استفاده از دیدگاه تامین رضایت مشتریان: مطالعه موردی شعب بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 119-147]

ف

ک

  • کارایی تاثیر فناوری اطلاعات و اتباطات بر کارایی نظام بانکی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
  • کسب و کار الکترونیکی بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-83]

م

  • مدل IMI100 طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
  • مدل فورچون طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
  • مدل گراف مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
  • مدلهای تصمیم گیری چند معیاره طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]

ن

  • نتایج ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
  • نشریه بنکر طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
  • نظام بانکداری اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
  • نظام بانکی نقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
  • نظریه‌بازی‌ها مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]

و

  • واژگان کلیدی: تجربه مشتری بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
  • وضوح اهداف سازمانی بررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]