ا
-
ارزش ادراک شده
ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
-
ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-83]
-
ارزیابی
ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
-
ارزیابی عملکرد بازاریابی
اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
-
ارزیابی عملکرد بانک
رتبهبندی و ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان یزد، با استفاده از آنتروپی شانون و تحلیل رابطة خاکستری [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 31-52]
-
ارزیابی عملکردبانکها
ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی بانکهای منتخب ایران بااستفاده از شاخصهای سیستم رتبه بندی CAMEL و روش تصمیم گیری چندمعیاره SAW [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 84-110]
-
ارزیابی موسسات مالی و بانکی
طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
-
استراتژی بانکها
بررسی تاثیر استراتژیهای اتخاذ شده از سوی گروه بانکها بر سهم بازار آنها [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
-
اعداد خاکستری
مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
-
اقتصاد ایران
نقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
-
انتخاب ویژگی
مقایسه تکنیک های داده کاوی در پیش بینی بحران مالی (مطالعه موردی: شرک تهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-53]
-
انتروپی شانون
رتبهبندی و ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان یزد، با استفاده از آنتروپی شانون و تحلیل رابطة خاکستری [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 31-52]
-
اهرم مالی
بررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]
-
اهرم هدف
بررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]
-
اهرم واقعی
بررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]
ب
-
بازاریابی الکترونیکی
بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-83]
-
بانک
بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
-
بانک انصار
ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
-
بانکداری
تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بازار متشکل پولی کشور [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 10-30]
-
بانکداری آینده
شناسایی و اولویت بندی مولفههای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
-
بانک مسکن
ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
-
بانکهای خصوصی
تاثیر فناوری اطلاعات و اتباطات بر کارایی نظام بانکی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
-
بانکهای دولتی
تاثیر فناوری اطلاعات و اتباطات بر کارایی نظام بانکی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
-
بحران مالی
مقایسه تکنیک های داده کاوی در پیش بینی بحران مالی (مطالعه موردی: شرک تهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-53]
-
بخشهای اقتصادی
توسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخشهای اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]
-
بنگاههای کوچک و متوسط (SMEs)
نقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
-
به روشهای بانکداری نوین
شناسایی و اولویت بندی مولفههای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
پ
-
پلدختر
ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
ت
-
تأمین مالی
نقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
-
تحلیل رابطه خاکستری
رتبهبندی و ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان یزد، با استفاده از آنتروپی شانون و تحلیل رابطة خاکستری [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 31-52]
-
تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی و اولویت بندی مولفههای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
-
تحلیل سلسله مراتبی فازی
اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
-
تسهیم دانش
مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
-
تصمیم گیری چندمعیاره
ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی بانکهای منتخب ایران بااستفاده از شاخصهای سیستم رتبه بندی CAMEL و روش تصمیم گیری چندمعیاره SAW [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 84-110]
-
تصویر ذهنی
بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
-
تکنیک های داده کاوی
مقایسه تکنیک های داده کاوی در پیش بینی بحران مالی (مطالعه موردی: شرک تهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-53]
-
توانمندسازها
ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
-
توسعهی مالی
توسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخشهای اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]
ج
-
جذب منابع
آسیب شناسی جذب منابع با استفاده از دیدگاه تامین رضایت مشتریان: مطالعه موردی شعب بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 119-147]
-
جو سازمانی
بررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
چ
-
چابکی استراتژیک
نقش واسطه ای سرمایه انسانی در رابطه بین چابکی یادگیری با چابکی استراتژیک [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 79-94]
-
چابکی یادگیری
نقش واسطه ای سرمایه انسانی در رابطه بین چابکی یادگیری با چابکی استراتژیک [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 79-94]
خ
-
خدمات
بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
-
خدمات بانکداری الکترونیک
پیشبینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
د
-
داده کاوی
پیشبینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
-
درخت تصمیم
پیشبینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
-
دقت
مقایسه تکنیک های داده کاوی در پیش بینی بحران مالی (مطالعه موردی: شرک تهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-53]
ر
-
رتبه بندی
ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی بانکهای منتخب ایران بااستفاده از شاخصهای سیستم رتبه بندی CAMEL و روش تصمیم گیری چندمعیاره SAW [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 84-110]
-
رشد
توسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخشهای اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]
-
رضایت از پاداش
بررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
-
رضایت مشتری
بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
-
رضایت مشتریان
آسیب شناسی جذب منابع با استفاده از دیدگاه تامین رضایت مشتریان: مطالعه موردی شعب بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 119-147]
-
رضایت و توافق رویه
بررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
-
رقابت بانکی
بررسی تاثیر استراتژیهای اتخاذ شده از سوی گروه بانکها بر سهم بازار آنها [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
-
روش دلفی فازی
اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
-
روش فراترکیب
شناسایی و اولویت بندی مولفههای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بانکداری نوین آینده در بانک انصار [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 113-129]
-
رویگردانی مشتری
پیشبینی رویگردانی مشتری با استفاده از روش درخت تصمیم در صنعت بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: بانک انصار) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 1-30]
-
ریسک سیستماتیک
بررسی تاثیر شهرت شرکتی بر ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 131-150]
-
ریسک غیرسیستماتیک
بررسی تاثیر شهرت شرکتی بر ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 131-150]
-
ریسک کل
بررسی تاثیر شهرت شرکتی بر ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 131-150]
س
-
ساختار سرمایه بهینه
بررسی پویایی اهرم مالی و ساختار سرمایه بهینه در سیستم بانکی ایران [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 29-50]
-
سرمایه انسانی
نقش واسطه ای سرمایه انسانی در رابطه بین چابکی یادگیری با چابکی استراتژیک [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 79-94]
-
سرمایهی فکری
تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بازار متشکل پولی کشور [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 10-30]
-
سلامت سازمانی
بررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
-
سیستم بانکی غیرربوی
توسعه مالی در سیستم بانکی غیرربوی و اثر آن بر رشد بخشهای اقتصادی کشور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 17-32]
ش
-
شهرت شرکتی
بررسی تاثیر شهرت شرکتی بر ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 131-150]
ص
-
صنعت بانکداری ایران
مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
-
صنعت بانکداری و اقتصاد ایران
بررسی تاثیر استراتژیهای اتخاذ شده از سوی گروه بانکها بر سهم بازار آنها [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
ع
-
عملکرد مالی
تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی بازار متشکل پولی کشور [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 10-30]
-
عملکرد مشتری
ارزیابی و اندازه گیری ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک انصار شهرستان پلدختر [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 109-135]
-
عوامل عمومی موفقیت
آسیب شناسی جذب منابع با استفاده از دیدگاه تامین رضایت مشتریان: مطالعه موردی شعب بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 119-147]
ک
-
کارایی
تاثیر فناوری اطلاعات و اتباطات بر کارایی نظام بانکی [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 61-79]
-
کسب و کار الکترونیکی
بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-83]
م
-
مدل IMI100
طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
-
مدل فورچون
طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
-
مدل گراف
مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
-
مدلهای تصمیم گیری چند معیاره
طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
ن
-
نتایج
ارزیابی عملکرد شعب بانک مسکن براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرستان کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 101-113]
-
نشریه بنکر
طراحی و توسعه الگوی ارزیابی و رتبه بندی موسسات مالی و بانکی با کمک رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 11-35]
-
نظام بانکداری
اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی فازی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 135-165]
-
نظام بانکی
نقش نظام بانکی در تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 79-99]
-
نظریهبازیها
مدل سازی تسهیم دانش در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد نظریه بازی ها(مطالعه موردی بانک شهر) [دوره 3، شماره 8، 1394، صفحه 83-111]
و
-
واژگان کلیدی: تجربه مشتری
بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان بانک انصار [دوره 3، شماره 7، 1394، صفحه 51-77]
-
وضوح اهداف سازمانی
بررسی رابطه جو سازمانی با سلامت سازمانی در بانک انصار [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 115-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد